Klachtenregeling Fysiotherapie Snijders

Team Fysiotherapie Snijders

Alle fysiotherapeuten die werkzaam zijn bij fysiotherapie Snijders, maar ook het ondersteunend personeel, doen hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het voorkomen dat u om welke reden dan ook niet tevreden bent over een behandeling, bejegening of situatie. Dan is het goed om dit bespreekbaar te maken, in eerste instantie bij de behandelend fysiotherapeut. Hiermee helpt u zichzelf, maar ook andere cliënten en wellicht ook ons om onze kwaliteit naar een nog hoger niveau te tillen.

Indien het gesprek met uw behandelend fysiotherapeut niet naar tevredenheid verloopt, of indien de klacht niet verholpen wordt, dan is de volgende stap om contact op de nemen met de eigenaar van Fysiotherapie Snijders. Hij kan dan in overleg met u de klacht, en de afhandeling daarvan evalueren en indien nodig het beleid bijstellen. 

Indien deze twee stappen voor u niet leiden tot een bevredigende oplossing, dan is het altijd nog mogelijk een officiële klacht in te dienen. Hiervoor neemt Fysiotherapie Snijders deel aan de klachtenregeling van de beroepsgroep voor fysiotherapeuten, het KNGF. Door op de volgende link te klikken kunt u de klachtenfolder van het KNGF downloaden: klachtenfolder KNGF. In deze klachtenfolder staat beschreven hoe te handelen indien U een officiële klacht wilt indienen.

© 2018 Fysiotherapie Snijders. All rights reserved.